суббота, 17 ноября 2012 г.

Скарга

                                                                                                                                                                                                                                                           Начальніку ўпраўлення кантролю дзейнасці
                                                                                                                     органаў выканаўчай улады Картошкину В.Ю
                                                                                                                          г.Молодено, вул. Таміліна 12
                                                                                                                                

                                                Скарга

Я Папараць С.К з'яўляюся журналістам, супрацоўнічаю з газетай "Мур Мур"
12.08.12 я звярнуўся ў Санітарна-эпідэміялагічную службу г. Маладзечна з запытам аб прадастаўленні інфармацыі аб дзейнасці санітарна-эпідэміялагічнай службы. У сваім запыце я прасіў даць мне наступны дакумент: статыстыку выканання гігіенічных нормаў. Намесник дэрэктара санітарна-эпідэмілагічнай службы Лапушка Г.К які лістом адмовіў мне ў прадастаўленні інфармацыі.
Адмова ў прадастаўленні мне інфармацыі санітарна-эпідэміялагічнай службай з'яўляецца незаконнай і неабгрунтаванай па наступных прычынах.

На падставе арт.34 Канстытуцыі РБ, грамадзянам Рэспублікі Беларусь гарантуецца права на атрыманне, захоўванне i распаўсюджванне поўнай, дакладнай i своечасовай iнфармацыi аб дзейнасцi дзяржаўных органаў
Згодна з арт 1.п 1 закона "Аб інфармацыі, інфарматызацыі і абароне інфармацыі" гарантуецца рэалізацыя права на ажыццяўленне пошуку, перадачу, атрыманне, захоўванне, апрацоўку, выкарыстанне, распаўсюджванне і прадастаўленне інфармацыі, у тым ліку інфармацыйных рэсурсаў. 
Згодна з арт. 20 п. 2 закона "Аб інфармацыі, інфарматызацыі і абароне інфармацыі" журналіст мае права: шукаць, атрымліваць, выкарыстоўваць і распаўсюджваць інфармацыю аб дзейнасці органаў выканаўчай улады

ПРАШУ:
Прызнаць адмову ў прадастаўленні мне інфармацыі незаконным;
Даць мне патрэбную інфармацыю;
Прыняць меры ў дачыненні да Лапушкі Г.К


15.09.12                                                                                              Папараць С.К                                               

Комментариев нет:

Отправить комментарий