воскресенье, 18 ноября 2012 г.

Заява



Дырэктару праваабарончай арганізацыі “Маю права”
Спеваку Яўгену Андрэевічу
Ад Спевак Дар’і Андрэеўны,
Светлагорскі раён, Гомельская вобласць, а/г Дуброва,
вул. Чыгладзе, 103, 247415.
Тэл. 80234263872, 80444854419.
                                         
                                                                 Заява

Па невядомым мне прычынам дырэктар будуючагася пад Светлагорскам завода па перапрауцоўцы смецця Тарасенка Аксана Аляксандраўна не прадставіла мне неабходнай інфармацыі. Пытанні мае заключаліся ў тым, па якіх тэхналогіях, з якім абсталяваннем будуецца вышэйназваны завод. Таксама мяне цікавіла, якім чынам ен будзе ўплываць на навакольнае асяроддзе.
Як грамадзянін Рэспублікі Беларусь маю права на прадстаўленнне мне інфармацыі, асабліва калі яна мае значнасць для мяне і астатніх грамадзян.
Прашу Вас прыняць меры ў адносінах да дырэктара завода з мэтай, каб яна прадставіла мне гэную інфармацыю.

 18. 11. 2012г.                            Dlllllllllllllllllg                                    Спевак Д. А.

Комментариев нет:

Отправить комментарий