суббота, 17 ноября 2012 г.

Скарга

Дырэктару ЦУМа     
Прадавакiну Аляксандру Аляксандравiчу
Пятровай Кацярыны Аляксееуны
Мiнск, Русiянава 34, 58.

СКАРГА

Я, Пятрова К. А., пiшу матэрыял пра гумовыя боты, i 16.11.12 я  пайшла у ЦУМ, каб зняць кошты i гэтым разнастаiць свой артыкул i даць чытачу як мага больш дакладную iнфармацыю. У краме я прапанавала прадавачцы сказаць некалькi слоу пра гумовыя боты на камеру, але яна адмовiлася i наогул забаранiла мне здымаць. Гэтым яна парушыла закон, паводле якога у дзяржауных крамах здымаць не забаронена. Прашу дырэктара крамы давесцi да прадавачкi, што яна парушыла мае правы, а таксама дазволiць мне здымаць у ЦУМе.
  

17.11.12                                                                                                                        Пятрова К А

Комментариев нет:

Отправить комментарий