суббота, 17 ноября 2012 г.

МегаСкарга

Старшыні суда Маладзечанскага раёну.
Мармынцова Рамана Клеафасаўна,
г. Маладзечна, вул. Вялікі Гасцінец, д. 42а, кв. 21.
Скарга
   15.11.2012 у !9.00 я, Мармынцова Р. К., пайшла ў краму "Алмі" па адрасе: вул. Фр. Скарыны, д. 36а, каб зняць відэа, ці вялікія чэргі там у рабочыя дні, каб потым выкласці яго ў інтэрнет на сайт мясцовай газеты. Я дастала фотаапарат і пачала здымаць, але да мяне падыйшоў ахоўнік крамы і сказаў, каб я схавала фотаапарат і выдаліла запіс, ад чаго я адмовілася. Тады ахоўнік паспрабаваў сілай адабраць камеру, што ў яго, дарэчы, атрымалася.
  Мае правы былі парушаны тым, што, па-першае, мне забаранілі здымаць у месцы масавага наведвання, па-другое, адабралі маю ўласнаю рэч - фотаапарат. 
   Патрабую вяртання фотаапарата, прабачэнняў і дазволу здымаць фота і відэа ў вышэйсказанай краме "Алмі".
      
17.11.2012.                                                                                             Мармынцова Р. К.

Гэта быў жарт

Комментариев нет:

Отправить комментарий