воскресенье, 25 марта 2012 г.

Старшыня Маладзечанскага райвыканкама: – Я маю першы разрад па футболе


Настасся РОЎДА, 25.03.2012, "РГ"
КАРЭСПАНДЭНТКА "РГ" ПАБЫВАЛА НА ТРЭНІРОЎЦЫ ПА ВАЛЕЙБОЛЕ СА СТАРШЫНЁЙ МАЛАДЗЕЧАНСКАГА РАЙВЫКАНКАМА ФЁДАРАМ ДАМАЦЕНКАМ
Калі дырэктар спартыўна-забаўляльнага комплексу Леанід Казлоў сказаў, што Фёдар Дамаценка вядучы ў камандзе па валейболе, я не паверыла сваім вушам і вырашыла адправіцца на трэніроўку, каб убачыць усё на ўласныя вочы.
КАЛІ ДЫРЭКТАР СПАРТЫЎНА-ЗАБАЎЛЯЛЬНАГА КОМПЛЕКСУ ЛЕАНІД КАЗЛОЎ СКАЗАЎ, ШТО ФЁДАР ДАМАЦЕНКА ВЯДУЧЫ Ў КАМАНДЗЕ ПА ВАЛЕЙБОЛЕ, Я НЕ ПАВЕРЫЛА СВАІМ ВУШАМ І ВЫРАШЫЛА АДПРАВІЦЦА НА ТРЭНІРОЎКУ, КАБ УБАЧЫЦЬ УСЁ НА ЎЛАСНЫЯ ВОЧЫ.

Калі дырэктар спартыўна-забаўляльнага комплексу Леанід Казлоў сказаў, што Фёдар Дамаценка вядучы ў камандзе па валейболе, я не паверыла сваім вушам і вырашыла адправіцца на трэніроўку, каб убачыць усё на ўласныя вочы.
Нягледзячы на ​​тое, што мэр быў без гальштука, у спартыўным касцюме, яго я пазнала адразу ...
– Спадар Фёдар, вы даўно захапляецеся спортам?
– Я займаюся спортам са школы. Захапляўся ім прафесійна, нават маю першы разрад па футболе. Выйграваў гарадскія першынствы, ездзіў гуляць за кіраўнікоў у Інгулец, ва Украіну, я тады яшчэ працаваў на БелАЗе. Валейболам займаўся між справай.Тут у Маладзечне займаюся для здароўя.
– Гэта была ваша ідэя прыйсці сюды? Ці хтосьці запрасіў?
– Канешне, мая. Першае, што мы зрабілі, -- гэта правялі тут летась спартакіяду для работнікаў райвыканкама. Цяпер яна стала штогадовай. Сёння ўсе нашы работнікі ўдзельнічаюць у так званым Дні здароўя. Хто чым займаецца: хто на фітнес ходзіць, хто плавае, хто ў боўлінг гуляе, а хто і ў валейбол. Купляем агульны абанемент і займаемся.
– Дык значыць, у вас ужо свая каманда сфармавалася?
– Так, але могуць быць і запрошаныя: з міліцыі, суддзі, нашы дэпутаты. Гэта значыць тыя, хто працуе ў выканаўчай і заканадаўчай уладзе.
– Колькі цягнецца занятак?
– Занятак праходзіць кожны чацвер і доўжыцца каля гадзіны. Больш не атрымліваецца з-за працы.
– Спадар Фёдар, а сваю сям'ю далучаеце да спорту?
– На жаль, яны жывуць у Жодзіне, там займаюцца сваім спортам, тэнісам. Сюды не атрымоўваецца прыехаць, таму што яны таксама працуюць.
– Наколькі важны спорткомплекс для моладзі?
– Я лічу, што паказчыкам гэтага з'яўляецца свята, якое мы праводзілі для пяцігадовых дзяцей. Гэта была спартакіяда здароўя. Яны атрымалі граматы, дыпломы, медалі. Менавіта так трэба прышчапляць любоў да спорту. І я думаю, хтосьці з іх у будучыні будзе займацца спортам. А для ўсіх астатніх скажу, што гэта прасцей, чым у лякарню потым хадзіць.
– Што б вы параілі наведаць?
– У нас ёсць усё: пачынаючы ад пляжнага валейбола і заканчваючы хакеем. Усе віды спорту даступныя: катанне на лёдзе, плаванне, фехтаванне.
– Ці ёсць штосьці, чаго цэнтру ўсё ж такі не хапае?
– Я лічу, што пакуль не хапае гасцініцы для таго, каб зарабляць грошы на аказанні паслуг. Каб прыцягваць, напрыклад, наведвальнікаў з Расіі. Яны да нас і так едуць, але гасцініцы не хапае. У нас у планах знайсці інвестараў і тут на пустцы яе пабудаваць. Тады нам будзе вельмі лёгка заключаць дамовы. У гэтым годзе ў нас займаліся дзеці з Санкт-Пецярбурга і іншых гарадоў.
– А навошта яны прыязджаюць?
– Трэніравацца: у басейне займаліся, на лядовай арэне каталіся, у баскетбол гулялі. Усё гэта праходзіла на іх вакацыях.
– Я не разумею, няўжо ў Расіі няма спорткомплексаў?
– Проста ў нас танней, і разам з тым гэта было звязана з культурнай праграмай па азнаямленню з Беларуссю.

Комментариев нет:

Отправить комментарий